Szanowni Państwo,
od 13.07.2021 do 20.07.2021 zorganizowane będą kolonie dla uczniów szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Tarnowo Podgórne.
Miejsce kolonii: Ośrodek BAŁTYK Mielno-Unieście.
Nasza szkoła dysponuje 10 miejscami w podanym wyżej terminie.
Zgodnie z regulaminem uczestnikami kolonii mogą być dzieci z klas pierwszych z rocznika 2013 oraz uczniowie z klas II – V.
Warunkiem udziału w kolonii jest wpłata 400 zł. Wpłaty należy dokonać w ciągu dwóch dni od otrzymania potwierdzenia ze szkoły o zakwalifikowaniu do wyjazdu. Dowód wpłaty należy dostarczyć do Sekretariatu szkoły do dnia 27 maja 2021r. wraz z wypełnioną kartą kwalifikacyjną uczestnictwa dziecka w kolonii.
Wpłat należy dokonywać na poniższy numer konta:
Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
Poznańska 115
62-080 Tarnowo Podgórne
ING Bank Śląski S.A. 32 1050 1520 1000 0024 3672 4641
Tytuł przelewu: IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, NAZWA SZKOŁY (w skrócie), DATA WYJAZDU, KOLONIA 2021 (np. Jan Kowalski, SP2TP, 13-20.07, kolonia 2021).
Jedna osoba może zapisać jednego uczestnika lub rodzeństwo.
Zapisy prowadzane będą w sekretariacie szkoły w godzinach 8.00-15.00 w dniach:
- I termin zgłoszeń: 13-20 maja 2021 r.
szkoła przyjmuje zgłoszenia dzieci zgodnie z kolejnością zgłoszeń,
I termin zgłoszeń dotyczy uczniów, którzy:
- nigdy nie uczestniczyli w koloniach letnich, organizowanych przez Gminę Tarnowo Podgórne,
- w roku 2019 nie uczestniczyli w kolonii w Darłówku Wschodnim,
- pochodzą z rodzin wielodzietnych (rodzina wychowująca co najmniej troje dzieci do lat 18).
Wymóg nie dotyczy rodzeństwa, jeżeli – jedno z rodzeństwa po raz pierwszy będzie uczestniczyło w kolonii letniej organizowanej przez gminę.
- II termin zgłoszeń: 21 i 24 maja 2021 r. szkoła przyjmuje zgłoszenia pozostałych dzieci, zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Pozostałe dzieci będą przyjmowane w miarę wolnych miejsc.
Pliki do pobrania:
- ZASADY ORGANIZACJI KOLONII LETNIEJ MIELNO 2021
- Karta Informacyjna Mielno – 2021
- KARTA KWALIFIKACYJNA UCZESTNIKA WYPOCZYNKU
- Regulamin – Mielno 2021