Rekrutacja do oddziału przedszkolnego i klasy I na rok szkolny 2025/2026 – II etap

Listy kandydatów (dzieci) zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do oddziału przedszkolnego i klasy I zostaną zamieszczone 24.03.2025 r. o godzinie 12:00 na drzwiach, przy wejściu głównym do budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Integracji Europejskiej.

WAŻNE!

Warunkiem koniecznym do zamknięcia naboru jest dostarczenie w terminie od 24 do 31 marca 2025 roku:

  1. wypełnionego i podpisanego przez rodziców/opiekunów prawnych OŚWIADCZENIA  potwierdzającego wolę korzystania z usług szkoły (dotyczy naboru do klasy I)
  2. Zaświadczenia o odbyciu obowiązkowego rocznego przygotowania przedszkolnego (dotyczy dzieci, które nie uczęszczały do oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 2 w Tarnowie Podgórnym)
  3. 1 zdjęcia, potrzebnego do wyrobienia legitymacji szkolnej, podpisanego imieniem i nazwiskiem dziecka lub przesłanie zdjęcia w wersji elektronicznej na adres sekretariat@sp2tarnowopodgorne.pl (zdjęcie powinno być dobrej jakości, spełniające wymogi zdjęć do dowodu osobistego, zdjęcie przesłane w wersji elektronicznej powinno być w formacie .jpg, o rozmiarze maksymalnie 5 MB i wymiarach nie większych niż 496 pikseli na wysokość x 354 pikseli na szerokości)

Dokumenty do pobrania:

  1. Oświadczenie potwierdzające przez rodziców dziecka wolę korzystania z usług szkoły

W przypadku oddziału przedszkolnego (zerówki) oświadczenie, rodzice/opiekunowie prawni składają elektronicznie przez system nabór w terminie od 24 do 31 marca 2025 roku.

Dostarczenie/elektroniczne złożenie oświadczenia jest niezbędne do ogłoszenia listy kandydatów przyjętych  do oddziału przedszkolnego oraz klasy I.

Przejdź do treści